bu şekilde Güvenli veya güvenli olmadığını kişiler neden belirliyor neye göre belirliyorlar diye sormadan edemicem şayet kişiler burada güvenli degil kelimesi yazması için bir şekilde dolandırılması gerekli olduğunu düşünüyorum ben kimin parasını almışım'ki güvenli deyil diye bir yazı yazılıyor anlamış değilim elimde lisans'ım mevcut ve bunu elimden çıkartmak istiyorum artı olarak şunuda belirtmek isterim istiyen kişiler olursada elden teslim edilebilir burda durduk yere kimse kimseye *********** damgası vurmasın yönetici arkadaşlardan geregini yapmasını diliyorum kim kimi hangi şekilde güvensizlik vermiş...