Konu
Şikayet Var
05-11-2006, 18:25:17
#20
noxious
T3chn0 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben şahsen ugraşmanın zaman kaybı oldugunu düşünüyorum
sadece 30 sn alıyor şikayet etmek