vallah bende şikayetçiyim redoreden hattım 2mbitken projeler filan oldu hat yetmedi 3mbit istedik en alt limit 5 dendi ay sonu profiloya geçiyorum boş yere taşın dnsler mnsler en sevmediğim işler ne diyelim malın sahibi onlar saygı duymak lazım... Ancak bu limit olayı saçma geldi bana. Ama şununda hakkını vermek lazım telde en iyi desteği onlar veriyor anında reboottur kıldır tüydür. O konuda kesinlikle tavsiye ederim..
Sunucu kiralama kampanyaları belki işinize yarar.
https://www.r10.net/dedicated-co-loca...ampanyasi.html