* Bir kızın ile bir erkeğin çok yakın arkadaş olunabileceği ve yanlış görülmemesi gerektiği,
* Bir yerde öpüşen bir çifti hayvan gibi bakmamayı bilmesi gerektiği,
* Her etek giyeni kaşar olmadığını kabul etmesi gerektiği,
* Baba oğluna kızları ayarlar şöyle götür derken,kendi kızının da bu şekilde av olduğunu anlaması gerektiği,
* Bağırarak konuşmanın,yere tükürmenin,ortalık yerde veya bayan yanında küfür edilmenin ayıp olduğunu anlaması gerektiği,
* Her kapalının namuslu olmadığını,her açık bayanın da kaşar olmadığı gerçeğini,
* Tanımadığın bir insana müslümanmısın gibi bir sorunun sorulması veya farklı dinden ise ona farklı bakmanın insanlık ayıbı olduğu,
Aynen katılıyorum bu sözlere...Mini etek giydi diye halkımız direk kaşar damgasını yapıştırıyor...Ayrıca parklarda filan arada görüyorum öpüşen çiftleri tüm herkes onlara bakıyor...Halen tam medenileşemedik gitti.