Arkadaşım ne sistemi.Kodlama hatasından kaynaklanıyor.Kodlama hatası dediysek adsense kodundan bahsetmiyoruz.Sen adsense kodundaki < > " alanlarını düzeltip tekrar ekle o zaman düzgün görünür.Kodların nasıl düzenleneceğini googleda blogger konu içine adsense koymak diye aratırsan bulursun.
Dediğimi yapmazsan 150 sene geçse düzelmez.
Sakin ol arkadaşım. Baştan söyleseydin daha iyi olurdu kodlama hatası diyorsun ama çözümünü söylemiyorsun, günün yorgunluğu işte kavrayamadım

neyse teşekkürler