gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım ne sistemi.Kodlama hatasından kaynaklanıyor.Kodlama hatası dediysek adsense kodundan bahsetmiyoruz.Sen adsense kodundaki < > " alanlarını düzeltip tekrar ekle o zaman düzgün görünür.Kodların nasıl düzenleneceğini googleda blogger konu içine adsense koymak diye aratırsan bulursun.
Dediğimi yapmazsan 150 sene geçse düzelmez.
Sert bi tepki olmuş biraz