Arkadaşım ne sistemi.Kodlama hatasından kaynaklanıyor.Kodlama hatası dediysek adsense kodundan bahsetmiyoruz.Sen adsense kodundaki < > " alanlarını düzeltip tekrar ekle o zaman düzgün görünür.Kodların nasıl düzenleneceğini googleda blogger konu içine adsense koymak diye aratırsan bulursun.

Alıntı
Kendimi premium hissettim bir an bakalım düzelecekmi..
Dediğimi yapmazsan 150 sene geçse düzelmez.