Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pek bir bilgim yok acikcasi, onereceginiz script vs ya da dokuman tarzi birsey varsa iyi olur...
Yorumlariniz icin de tesekkurler
öm. attım sana