ReiSBeY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok masraf edersın ama masrafa değer..
pek bir bilgim yok acikcasi, onereceginiz script vs ya da dokuman tarzi birsey varsa iyi olur...

Yorumlariniz icin de tesekkurler