HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be!
Bir ay daha geçmiş demek... Artık bu iş hiç adrenalin vermemeye başladı pff...
Nerde o eski heyecan.. Ödeme günü bekleme... " nan banmı yiyecez ne yapacaz" demeler.. Adsense de monotonlaştı...

Al parayı ye parayı.. Al parayı ye parayı..

Nereye kadar böyle gidecek bilmiyorum ki
Banlanana kadar hkncan