Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Daha acısı, bir kız ve erkek neden arkadaş olamaz sanılır?
Üniversitede kızlarla çok güzel dostluklarım oldu, sevgililerim de oldu. Sevgi bittiğinde çeker gider. Dost kalır.
Bir kadın, eğer salak uyuz değilse kültürlüyse gerçekten süper dost oluyor.