şimdi bu ay ödeme alıcaklar geçen ayın sonuna kadar olan tutarı mı alıcaklar. yoksa ödeme gününe kadar kazanılan tutarı mı:?
Geçen ayın sonuna kadar olanı. Doların yükselmesi iyi değil tabii ki.Belki çok az ytl ile ödeme var ordan kazansam da ekonomi için çok kötü bir durum.