Kos kos,
benim samimi arkadaşlarıma yazdığım ağır espiriler bile reportlanıyorsa(ki sanane len diyesim gelir hep öylelerinede samimiyetim varsa tükürürüm canına, adam bana gaymac yazıyor birşey diyormuyuz samimiyete bağlı işte herşey.) şu forumda, sokakta samimiyetede report işliyor işte. bu kadarda olmaz dedirtsede oluyor.