Sayın DataProcessings,


Ben yazılarımda kişinin çelişkili ve çoğu yanlış ifadelerinin aynısını daha önce bana belirmiş olduğunu bildirmek ve güven konusunda kişinin ne durumda olduğunu bildirmek istedim..

Ayrıca.. Etik olan windows lisansı ücretsiz dağıtmak mı?

Bu gibi bir durum bir datacenter tarafından sağlanacağını düşünmüyorum.. Hadi plesk lisans filan datacenter karşılıyor ancak windows'un kopyalanması ve dağıtılması yasak biliyorum ve fiyatını biliyorsunuz..



Ayrıca benim burada bunları bir firma çalışanı olarak yazmam yanlış ise sizin dün aynı işlevi bizim konumuzda göstermeniz nedir bunu öğrenebilirmiyim?


Lütfen burda biraz objektif ve tarafsız olun..

Saygılarımla