Sayın Teknonetwork

Sizinle ilk ve son msn görüşmemiz de ben size ortaklık teklifinde bulunmuştum. Siz bana vps için 35 ytl biriktirdiğinizi ve benden 30ytl vermemi istememişmiydiniz? Konuşmamız da sizde bir ciddiyetsizlik farketmiştim ancak ilk başta söylemek istememiştim.. Ancak kuşkulu konuşmalarınızdan dolayı sizin gerçek yaşınızı öğrenmek istediğimi ve Tc kimlik numaranızı vermenizi istemiştim.. Ancak siz konuyu dolandırmıştınız ardından size gerekli şeyleri yazmış ve sizde cevapsız kalmıştınız..

Şimdi nasıl oluyorda siz burada bu özelliklerde ve yine kuşkulu/çelişkili ifadelerinizle Türkiye de bu fiyata zor ve ücretsiz dağıtılan Windows lisansı ile bu satışı yapıyorsunuz? Bunu açıklığa kavuşturmanız güzel olacaktır.. Ayrıca diğer arkadaşlarında dediği gibi siteniz bir parking sayfasına yönleniyor.. Eğer alanadınızı satma isteğiniz var ise yine bu foruma Kiralık sunucu yerine Domain Satış konusu açmanız daha doğru olmayacakmıydı..



Saygılarımla