Sayın Teknonetwork ( Caner Sevimli ),
Sanırım belli komisyonlarla bu hizmeti sağladığınızdan bazı şeyleri yanlış belirtmişsiniz.
Olabilir. Önemli olan doğrusunu aracılığını yaptığınız yerden öğrenip konunuzda gerekli düzenlemeye gitmenizdir.
Ufuk hocam haklı olabilirsin ama biraz daha medeni bir dille belirtmelisin şikayetini - en azından foruma yazarken, öm ile böyle sert iletebilirdin tabi- Kusura bakmayın ama bu tip konuşma tarzı herkese açık bir forumda bir firma yetkilisine yakışmamış.
Saygılar.