Sen dürüst işini yap baltalayan olmaz merak etme.
Hem suçlusun hem güçlüsün,özür dileyeceğin yere tafra atıyorsun.
Ufuk serbest piyasa diye birşey var..
Yıllık 5 YTL'ye hosting veren kişileride düşünmek lazım

İsterse zarar yapar isterse bedava'ya satar bize hayırlı satışlar demekten başka birşey düşmez.
Ha senin şablonu çalmış ise burda yaz hemde report et..
Emin ol moderator arkadaşlar gerekeni yapar..
Görüşmek üzere..