öyle sencer

ula 2. dönem problem olmaz ilk 1 ay cok zor olacak gibime geliyor yerleşene alışana kadar. bide daha şuan kalcağımız yer bile belli deil yurt cıkmadı bakdım göksun da yurtda yok merkezde var falan filan işde cok tedirginim acıkcası. Allah yardımcımız olsun. Bizim gibi il dışına çıkacak her öğrenci aynı şeyleri yaşıyordur diye tahmin ediyorum kendimi bir nebzede olsa rahatlatmaya çalısıyorum of of
merkez 90 km. kanka

o iş biraz zor hergün 90 km. çakilirmi ya

ama merkezdeki ev fiyatlarrına baktım en kral 3+1 lüks daire 350 ytl bizim gideceğimiz yer merkez olmadığına göre daha ucuzdur ev tutma ihtimalimiz baya yüksek bakarsın 2.hafta eve çıkarız