Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pek tutacağını sanmıyorum. Zaten son sezonu artık. Böyle bir karakterinde çok fazla sevildiğini düşünmüyorum.
katiliyorum

o gögüsünü oksamasi ne bicim istir ya hic olmamis o

insan iyiye de cekebilir kötüye de