Sevgili Mydeli;
Sen yardım gördüğün insana laf atarsan o da yapılanları çıkartır yüzüne vurur. Sen bu kadar firma varken kalk 15 milyon eksik vermek için bu kadar laf edilen firmadan al ondan sonra dolandırıldım de.. Ben geçmiş olsun deiğimde bir arkadaş hak ettiler oh olsun demişti.. Şimdi düşünüyorumda ona hak vermemek elde değil.. Herkes kendi yanlışlarının cezasını çeker her zaman.. Göz göre göre yanlış yapanlar ise gelip burda ağlanmasın.. Evet ben parayı almadan surkentin reklamını koymazdım çünkü prensiplerim var en önemlisi zekam var... Bu piyasada 3 günlük insan değilim ki kalkıp surkentin reklamını yayınlayayım parasını almadan.. Değil surkentin en güvenilir firmaların bile yayına sokmam çünkü insanların hayatta prensipleri olmalı.. Para yatmadan bende reklam başlamaz.. Senin ne zaman bana laf etme hakkın olurdu biliyor musun? Yalan söylediğim veya bir çıkar peşinde koştuğumdan elinde kesin delil olduğu zaman.. Ama hayır ben ne yalan söledim ne çıkar peşinde koştum herkes yaşadıklarını yazarken bende yaşadıklarımı yazdım hemde eksiksiz bilmediğim yönlerinide bilmiyorum diye belirterek.. Ağzıman çıkan her cümlenin her lafında hala arkasındayım.. Deneme hesabını en iyisini verirdim demişsin.. Ben her yazımda altına not düştüm. Surkent bana deneme hesabı açmıştır bilginize diye.. Eeee? Alıp veremediğin ne.. Ben sana söliyim 15 milyon az vereyim derken dolandırıldın.. Sana bu cümleyi daha öncede söledim yine tekrarlıyorum. Bir iş yapıyorsan hakkını vereceksin hem kaliteli hem dürüst olacaksın.. İşte o zaman yıllarce ayakta kalırsın..

Sevgilerimle..