Kompleotik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam sistem güzelde öylede adam ya parasını ödemezse senin 2lirayı cebe indirirse üstüne birde kriz var diyerek bahane üretirse ne olacak verdiğin reklamlar boşuna olmayacak mı?ben adtech e inanmıyorum siz inanabilirsiniz ben inanmuyorum hele sansavaş olayına hiç inanmıyorum kim bulabilirki 100 000 üyeyi 250 000 üyeyi?
Şimdi kardeşim sen hayatında hiç adtech kullandınmı. Kullanmayı bir dene hatta şuan üye ol çok para kaznamana gerek yok 1 dolar kazan. Sonra diğer ay bankaya bak. Paran yatmamışsa gel yaz.

Bu işler din işleri değil. İnançla olmaz. İnanıp inanmayı bir köşeye bırak. Dene öyle konuş.

Ha şayet 100.000 250.000 üyeye bende inanmuıyorum. Çünkü okadar oyuncuyu tek bir kişinin bulması çok zor hatta imkansız diye bilirim. Ama zaten çoğu kişi 100.000 ve 250.000 üye bulmak için üye olmuyor. Sonuçta o ödülleri kazanamasanda yaptığın üye başı 2 ytl para alıyor.

Bu arada adamların üreteceği bahaneyi bilene tahmin etmişsin falcılar bilene bu kadar ayrıntı yapmaz.