başlık açmış olmak için başlık açmak bu olsa gerek. mesaj sayın da 2 zaten.
krizle ne alakası var bunun? adamlar üye başına kazanıyor ve kazandıklarının bir bölümünü yayıncılara veriyorlar. yani ceplerinden vermiyorlar bize o parayı. üye başına çok daha fazlasını kazanıyorlar ki 2 ytl'sini yayıncılara veriyorlar. eğer insanlar kriz var diye 100 kontör vs. tarzı sistemlere üye olmazlarsa zaten adtech de yayıncılara para vermez.
mesaj kotası ne 100 nede 1000den başlıyor 0 dan başlıyor değil mi?bizde bir yerden başlıyoruz işte seninde bir gün mesaj sayın 2idi değil mi?benimde şimdi