başlık açmış olmak için başlık açmak bu olsa gerek. mesaj sayın da 2 zaten.
krizle ne alakası var bunun? adamlar üye başına kazanıyor ve kazandıklarının bir bölümünü yayıncılara veriyorlar. yani ceplerinden vermiyorlar bize o parayı. üye başına çok daha fazlasını kazanıyorlar ki 2 ytl'sini yayıncılara veriyorlar. eğer insanlar kriz var diye 100 kontör vs. tarzı sistemlere üye olmazlarsa zaten adtech de yayıncılara para vermez.
seneryomu kuruyorsun kafanda ?
piyasalar krizde olabilir ama fiyatı yukseltmesinin altında başka bişey aramaya gerek yok.
saten $ bazında hesaplarsa 2 ytl ye yaklasır 1.5x1.5 =2.25 ytl eder.
tamam sistem güzelde öylede adam ya parasını ödemezse senin 2lirayı cebe indirirse üstüne birde kriz var diyerek bahane üretirse ne olacak verdiğin reklamlar boşuna olmayacak mı?ben adtech e inanmıyorum siz inanabilirsiniz ben inanmuyorum hele sansavaş olayına hiç inanmıyorum kim bulabilirki 100 000 üyeyi 250 000 üyeyi?