cidden saçma bir başlık olmuş. Adtechte hatalar olabilir. Ama bu açıklamanız ve tahminiz böyle bir başlık açmanıza bir sebeb olarak gösterilemez. Eğer eminseniz yazın. Kendini göstermiş ve tanıtmış bir firma hakkında bu şekilde konuşmak yakışmaz.