webmasterlar bir kaç gün önce adtech adlı firma üye başına verdiği parayı 2 ye katladı dünyada ise kriz kendini iyiden iyiye hissettiriyor adtech böyle bir ortamda Türkiyeye de bir şey olmaz diye risk mi alıyor?(Bir şirketin bu kadar riske katlanacağını sanmıyorum)yoksa "aman zaten adamların parasını ödemeyeceğiz şu kadar para alan adamda az olacak" diye boş mu veriyor acaba adtech scam olabilir mi?bence spam siz bu konuda ne düşüyorsunuz?