evet farkındayım pekte kaliteli biyer yok
esenler atışalanına ve karabayıra yakın oturuyorum. uzak olsa da bu kadar övdüğünüze göre yarın arma ya gideceğim. neyse ki kasam frisby nin estetik yoksunu üstten saplı modeli. böylece fizana kadar bile elimde taşıyabilirim
yardımlarınız için teşekkürler...