evet farkındayım pekte kaliteli biyer yok

esenler atışalanına ve karabayıra yakın oturuyorum. uzak olsa da bu kadar övdüğünüze göre

yarın arma ya gideceğim. neyse ki kasam frisby nin estetik yoksunu üstten saplı modeli. böylece fizana kadar bile elimde taşıyabilirim

yardımlarınız için teşekkürler...