optmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 yıldır 6 farklı pos kullanan biri olarak ben de sözümün arkasındayım.
bankaya gidip pos kiralayacağız falan derseniz iyice çıkmaza girersiniz.
direkt *********** gözüyle bakarlar.
Pardon bu laf banamı?
Farkındaysanız aynı şeyleri konusuyoruz.


hostkenti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğiniz işlem yasal değildir.
Bankalar Sanal Pos uygulamalarını sadece yapılan sözleşmede belirtilen site için kullanılmasına izin verir.