aveada bildiğiniz gibi 39 kontor karşılığı 500-5000 sms olayı var fakat bunu ayda bi defa kullanabiliyorsunuz ve ben bu hakkımı kullandım
Fakat şu anda bol bol mesajlaşmam lazım kontor kalmadı.
olup olmayacağından eminde değilim ama bu hakkını kullanmayan kişi
"Hediye 5bin 05XXXXXXXXX" yazıp 3901a gönderirse istediğim olursa ücreti neyse veririm. bol mesajlı günler size