vbb konuyla ilgilendiğiniz için arkadaşlar adına teşekkür edeyim.Ama son yazdığınız cümleyi başta yazsaydınız birileri size ulaşırdı mutlaka.Yani
artık ben ilgileniyorum demediniz yada ben görmedim, herneyse
Şikayet etmekte çok haklıyız.Bu konu 4-5 gündür burda ama (artık adını almak istemiyorum) o şahıs bir mesaj dahi yazma zahmetinde bulunmadı.Ama bu konudan 3 gün sonra açılan konuya, açıldıktan 15dk sonra damladı ve sabah 4 'e kadar laf yetiştirdi .Renkle ilgisi olduğu da kesin...Haddini fazlasıyla
aştı ve banlandı.Ben gülüp geçtim ama herkes ben değil.Hakettiğini aldı.
Benim onla işim biteli 15 günü geçti.Bırakıp çıktım.Başka yerle çalışıyorum.Neden konuşuyorsun diyebilirsiniz?Cevabı dekanın konusunda ve bu konunun ilk sayfasında yeralıyor.