Teşekkürler, gerçi benim alanım bu konu değil kosasnet in alanı diyelim kendisi makine ayarı vb. konularda oldukça iyidir. Makineler unmanaged ama ilk alındığında bütün ayarları yapılmış gelecek bir sorun çıkmayacaktır.

benim bütün makinelerim zaten fdc de duruyor gerçekten eskisi gibi değil Nezaman kullandığnız bilmiyorum ama kendi makinelerimde mayıs ayı sonlarında aldım bir sorunla karşılaşmadım.