dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hala siteler açılmadı daha bekliyoruz hasan umarım açıklama yapar 3 gündür kapalı siteler
Hasan bu sayfaya açıklama gelmez bekleme burdakiler renksiz rütbesiz adamlar.Teşrif bile etmez.

Bakın ve iyi adam dediğiniz için utanın.Dekan üzerine alınma abicim aman.

Renkli (rütbeli) biri konu açsın hemen damlar.Zaten Dekan abinin açtığı konuyu okursanız bu adamın neler yazdığını görürsünüz ve notunu verirsiniz.