Evet YirmiYedi ve AtesBey üyeliklerini kullanmış.Biraz daha bilgileri sana p.mle aktardım.Benim bloguma da saldırmıştı verdiğin linklerde belirttim.Hacker = Hırsız = Şerefsiz...