1 - Ben ustte, hosting'den birsey olurmu diye bir soru göremedim.
2 - Hosting'den birsey olmaz diyerek kestirip atacagına, neden birsey olmayacagını açıklaman lazım bence.
Olaya alıcı gözüyle baktığım için hosting hakkında fikrimi yaptım. Arkadaş satış için açmış zaten konuyu. Hostingin özellikleri ve forumun lisanslı mı değil mi bu tür özelliklerini eksik yapması, host firmasının kim olduğu yönünde bilgi verilmeyişi, 20 gb bw' nin bulletin foruma yetmeyeceği vs sebeplerden dolayı işime yaramaz.
Tepkini anlayamadım.