Beklentim;
Bunun yerine Türk kullanıcı adı ile üye olduğum için banlandığım birkaç forumdaki başlıklardan birini açsaydınız daha makbule geçerdi. Bizi sevmeyenler ve Askerlerimize, Ülkemize karşı duranlar Arkadaşlar değil yanlış yerlere bakıyoruz kanımca.