hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi dediği gibi..


"O eski halimden eser yok şimdi.."

EDİT: Şunada yarıldım Komik detone oluyor, orkestraya kızıyor - Timsah.com
Bombaaa

karaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana göre zaten sanatçı değildi. bunu izledikten sonra gözümde sanatçı olabilme şansınıda yitirdi.
sözün bittiği yer