bu kadar dengesizlik olamaz az önce laptop u aldığım yerden geliyorum laptopta bluetooth yok dediler. oysa alırken paso saydılar şu var şu var diye kullanma klavuzunda bile fn+f12 ye basıp açabilirsiniz diyor fakat laptop da bluetooth yok gittim bir ton küfür ettim müşteri yanıltıyorsunuz falan diye bağırdım çağırdım bir tane bluetooth verdiler bana dedim yürü git 10 liralık şey için ben dil dökmedim dedim çıktım geldim.