Konu
adsenseye tıklarmısınız?
02-11-2006, 16:50:59
#31
Black1
ya onu boşverinde ben adsense den para aldığımı söleyince
nette ya bahis oynamıştır yada insanları kazıklamıştır mantığına giriyo insanlar