"s.ktr la!! çoluk çocuk bile kazanıyo internetten bu bir meslek değil" derlerse verilecek bir cevap bulamayız
internet değil ama bende ekmeğimi bilgisayardan kazanıyorum inş. bilgisayar programcılığı okuyorum staj yapıyorum şuandada
webmaster ? elbette olmak isterdim cezbediyo insanı ama olmuyosa uğraşmıcaksın

deli_dana abim program yazarak £ kazanmıyosa

bende webmaster lıktan kazanamam
allah hepinize bol kazançlar versin