deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"s.ktr la!! çoluk çocuk bile kazanıyo internetten bu bir meslek değil" derlerse verilecek bir cevap bulamayız


internet değil ama bende ekmeğimi bilgisayardan kazanıyorum inş. bilgisayar programcılığı okuyorum staj yapıyorum şuandada

webmaster ? elbette olmak isterdim cezbediyo insanı ama olmuyosa uğraşmıcaksın deli_dana abim program yazarak £ kazanmıyosa bende webmaster lıktan kazanamam

allah hepinize bol kazançlar versin