Malatyasporlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
v.midilli'den mi ayrıldın? vay anasını bea,netten ilk şirket kuran kişiydiniz. ne diyelim hayırlı olsun
Ejder bilişim devam ediyor. Sadece ortağımdan ayrıldım.