Gelde taktik verim ben sana (: Deli taktikler geliştirdm :P
verirse namerdim

Bakın arkadaşlar siz ne yapıyorsunuz site açıyorsunuz vede kas babam kas.
ama artık o devir bitti.
google artık sitenizi önemsemenizi istiyor. yani site içi yenilikler çabalar istiyor.
gidip 24 saat backlink kasıp toplistlere eklemek yok artık.
sitenle ilgilenecem kardeşim. emek verecen google bunu görücek haa bu siteye emek veriliyor diyecek vede linksiz bi şekilde yükselticek.
ee ama hedefinize gelmediniz. ozaman işte devreye link girecek.
sitenizi önemsiyeceksiniz. gelebildiğinixz yere kadar geleceksiniz.
sonra ufaktan kaliteli sitelerle değişim yapacaksınız.
kaliteden kastım şunlardır. alexa değeri-hiti-index sayısı-pr-içeriği
bunlar olduktan sonra kimse sırtınızı yere veremez.
hade kolay gele medea dan bu kadar bilgi yeter