Bu zamana kadar değişmediği suçtu zaten. Bence çok daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.

Yorumların neredeyse hepsini okudum ve gerçekten doğru diyeceğim bir çok yorum var. Birbirinin aynı siteler copy pasteler sürekli her yerde kullanılan free siteler, satılan db içerikleri üyeler vb gibi bir çok şey var bendecede google un artık kendini geliştirmesi ve yenilemesi gerekiyordu. Site PR değerlerim sıfır olacak olsa bile bence hak edene hak ettiğini vermek gerek diye düşünüyorum. Ali sitesine güzel bir konu açmış ben bunu alıp kendi siteme ekliyorum ve aliye büyük haksızlık yapıyorum ali kazanmalı ama ben kaybetmeliyim bu durumda ki bunlar oldumu gerçek ve kaliteli siteler ortaya çıkacaktır.

Çok güzel b,ir konu açan arkadaşa da çok teşekkür ediyorum.