Arkadaslar herkesın bır fıkrı vardır ben dedıgım gıbı kımseyı zorlamıyorum ve vermelerı ıcınde ısrar etmıyorum herkesın kendı dusunce ve ozgur kararlarıdır yanı sız burada ne dersenız deyın yanı satan kısıler onlar yanı onlarda ınsan zaten, pr3 pr4 sitesı olan adam acemı olamaz bunu sızde bızde cok ıyı bılıyoruz..