Beowulf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de pm attım ama bu fiyatlardan değil. o bahsettiğin arkadaşın konusuna da baktım bence piyasayı düşürmekten başka bişey değil. önce aylık sandım pm gönderdim sonra baktım arkadaş üç aylık istiyor o fiyata. Herkes biliyor ki senin verdiğin fiyatlar ortalama o pr lerde aylık fiyatlar. Piyasayı karıştırmayalım bence bu işten ekmek yiyenler var.
abi seni anlıyorum ama ben burada her hangı bır zorlama gormuyorum bu bır konu ve veren verır yanı onuda dusunmenı tavsıye ederım..