ben de pm attım ama bu fiyatlardan değil. o bahsettiğin arkadaşın konusuna da baktım bence piyasayı düşürmekten başka bişey değil. önce aylık sandım pm gönderdim sonra baktım arkadaş üç aylık istiyor o fiyata. Herkes biliyor ki senin verdiğin fiyatlar ortalama o pr lerde aylık fiyatlar. Piyasayı karıştırmayalım bence bu işten ekmek yiyenler var.