Kurulumu hakkında biraz bilgi verirmisiniz? İndirdiğim eklentide ingilizce anlatım var tam çözemedim. Ayrıca 3.7.2 versiyonu ile uyumlumu? Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.