Arkadaşlar Hepinizden Özür Diliyorum Geldim Artık Voleybol 1. Liginde Bozkurt Belediye Spor'un PAF Takımında Oynuyorum Maçlarım Vardı gelemedim Nete Msn'den BOT Sattığım Arkadaşlarla Görüşüp Gereken Ayarları yapacağım..