2 Yıldır bu firma ile çalışıyorum.1.000$ lık alışverişim oldu.
2 Yılda ya 1 yada 2 kez sorun yaşadım.Telefonla halletim onuda.
Faturam geçtiği zaman sitemi kapatmıyorlar,online desteklerini beğeniyorum.
2 yılda 1 kez index attılar ftpme acemi olduğum zamanlar,gece 12 iydi telefonla aradım açtılar hallettim.Gece 2 den sonra ticket açtım cvp 1-2 saatte geldi.Profesyonel bir firma.
İnanırmısınız forumun yedeğini almayı bile Gökhan bey telefonda üşenmeden öğretti.
Çok konuşmak önemli değil az laf çok iş prensibindeler.Bu da onlari türkiyede sayılı host firmaları arasına sokmasına yetti bile.
kimse bu msjdan sonra lak lakçı şak şakçı demesin.Ben 2 yıllık müşterileriyim.



(Gelelim başka host firmalarının müşterilerine atılan spamları bende desteklemiyorum.Hepimiz insanoğluyuz,bunun yanlış olduklarını anlamışlardır umarım.)