proasus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece bir dua panosu koyup şehitler için dua ettirsen ziyaretçilere yeterdir. Şehit aile resim anı hikayelerine vs. gerek yoktu. (Kendi görüşümdür.)
şehitlerimize daha fazlası feda olsun die arkadaş ugrasmıs senin dediğin de uygundur aslında