by_wirus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi bu site iyimi kötümü ?
bu site, Türkçü düşünce ve Nihal Atsız'ın fikirlerini benimseyen arkadaşlar için mükemmel bir buluşma noktası.

bu site, yukarıda bahsi geçen unsurların dışında düşüncesi olan herkes için berbat bir site.

dolayısı ile olaya bakış açımıza göre farklılık gösterir.