sturmb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SPLA anlaşmanız var mı?

Windows Server 2003 Standart ve Ent. nasıl kiralayabiliyor sunuz?
Windows Lisanslarını SPLA olan SadeceHosting'den alıyoruz.Fiyatların ucuz olması nedeni ile sorduysanız Normal Windows Standart 2003 lisansını 25$ fiyatına alıyoruz ama 20 YTL'ye veriyoruz.Aradaki farkı hizmetteki kaar marjından düşüyoruz.